Snabbt inlägg!

Dagen började rätt så bra. Jag vaknade ungefär 6.30, jag klev upp då och hasade mig till TV:n med en tekopp för att kolla på Rix Morron Zoo. Jag satt vid TV:n till typ 7.40, så gick jag och klädde på mig och hann till och med SMINKA MIG!! (Jag gör det inte ALLS ofta). Jag gick till skolan runt 7.05, kom dit 7.40. Jag försökte tävla med mig själv, gå dit så snabbt som möjligt men träffade en konfakompis på vägen så där förstördes mitt rekord! :( (30 minuter, 3-4 kilometer.) Fråga mig inte varför jag GÅR till skolan, hatar att cykla. 

På skolan hade vi först Morgonträff, efter det, Tyska, Engelska, Lunch, Bild och sedan Mat och Kondition. På tyskan skulle vi bara översätta en text (kul!), på engelskan var det anteckningsprov (som gick rätt så bra), på Bilden så satt jag mest vid instagram och på Mat och Kondition så matade vi änder. 

Jag slutade runt 15.20, gick då hem (35 minuter, hehe) och om några minuter måste jag gå till bussen. Ska till ungdomsgruppen! 



JAG HAR SKAFFAT INSTAGRAM NU! Jag heter KateMellarkWhitlock där. Om ni följer mig så följer jag tillbaka!


Har fått bilderna från i Lördags av Sarah, men hinner inte lägga in dem nu!

Kommentarer
Postat av: madelene

gud vad segt att gå i 35 minuter, det skulle nt jag pallat! fin blogg! ha en trevlig dag, söt du är, kram! <3

2012-05-07 @ 17:25:48
URL: http://emrehjartamadelene.devote.se
Postat av: Fia

Har för dålig mobil för Instagram ;c

2012-05-07 @ 18:36:45
URL: http://isprinsesssan.devote.se
Postat av: Amanda

haha, kul!

2012-05-08 @ 14:34:16
URL: http://myoboydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0