Saker jag irriterar mig på angående bloggar.

Jag irriterar mig på dessa saker angående bloggar:
  • Sådana där bloggar med OTROLIGT ljusa färger på texten. (Ljusrosa, ljuslila, ljusblå) Jag ser olika bra med mina ögon, ser bättre med det ena än det andra och därför är dem ganska... känsliga. Jag hatar mina ögon, och när jag läser en blogg med ljus text så måste jag markera texten (så att det blir blått/vitt) för att kunna läsa ELLER böja fram mig mot datorskärmen så att jag bara är någon centimeter från den.
  • Bloggar med LITEN text. Det är samma som det över. Mina ögon är dåliga, och jag har svårt att läsa texten då. Irriterande och jobbigt.
  • Bloggar med onödiga inlägg. Jag brukar oftast göra inlägg som har någon betydelse. Alltså, det finns sådana som lägger in inlägg som: "hej, jag hann inte blogga igår förlåt!!1! men jag lovar att jag ska blogga oftare sen puss&kram" Hur onödiga är inte dem inläggen? Jovisst, man kan göra ett sådant inlägg fast lägga lite mer tid på dem. Men de är fortfarande onödiga och jobbig.
  • Lögnare. Jag ogillar sådana där bloggerskor/bloggare som ljuger, skryter eller liknande. Irriterande och jobbigt.
  • Onödigt många smileys. Det är irriterande, helt enkelt. Man kan lägga in NÅGRA smileys i ett inlägg, men vissa använder alldeles för många.
  • När folk kommenterar saker såsom "Fin blogg". Behöver jag ens skriva varför? Det är ganska jobbigt. Varför inte skriva något mer kreativt? 


Vad irriterar ni er på när det gäller bloggar?

Kommentarer
Postat av: mig :3

fin blogg <3

2012-05-13 @ 14:40:59
URL: http://ThePrettyGirl.devote.se
Postat av: Louise

Håller med fullständigt men jag vet ej men jag brukar skriva förlår om jag missar i typ en vecka men då full följer jag:)

2012-05-13 @ 14:46:07
URL: http://lookahit.blogg.se/
Postat av: Sarah

Due är så rolig karriin!! :D

Ps jag håller med dig till viss del HAHAHA!

(Bara för att jag brukar skriva onödiga inlägg.. xd)

2012-05-15 @ 10:10:22
URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
Postat av: Lou

Håller med om nästan alla punkter. Men ljusa färger tycker jag också kan vara fint:)

2012-05-16 @ 17:21:22
URL: http://flickangosta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0