Halvsjuk tjej som tänker dricka te och kolla på film.

Jag är förkyld. Väldigt förkyld. Jag kan nästan inte andas överhuvudtaget. Måste andas med munnen eftersom att jag är så täppt i näsan. Måste dessutom snyta mig stup i kvarten. Inte så värst roligt. Igår var jag hemma från skolan på grund av förkylningen, och är inte såvärst frisk än. 

Ska nog lägga mig i min soffa och kolla på någon film nu och dricka te. Filmtips? Igår såg jag på Remember Me, och jag grät som tusan, även om jag har sett den flera gånger förut. Jag tycker att den är så hemsk!

Jag gråter nästan alltid till sorgliga filmer, och varje gång så kommenterar/retar mina vänner mig för det. Ungefär såhär brukar det se ut:



Kom med filmtips. hörni. Och skriv gärna lite om handlingen/varför ni gillar filmen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Hitta Nemo är väl bra? :D hahah

2012-06-11 @ 20:05:19
URL: http://bejja.blogg.se/
Postat av: Klara

hahah. Aw. :3

2012-06-11 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0