Vampire Diaries-maraton!

Hellyeah. Ända sedan igår eftermiddag så har jag nördat serien Vampire Diaries. Då såg jag avsnitt 10-17, och nu på morgonen så har jag sett 17-21. Jag ska se ett till avsnitt nu, och sedan fortsätta efter att jag har sett O.C (Som börjar 15.00 och slutar 16.00) Mitt mål är att hinna se hela säsong 2 innan påsklovet är slut. Och det är typ 22 avsnitt. Men ja, jag antar att jag till och med kommer att kunna se några avsnitt från Säsong 3 också om jag nu kommer att nörda VD hela lovet.

Wohoooo, vilket härligt påsklov jag kommer att ha! Vad ska NI göra på erat påsklov? 




Tog bara någon random bild.

Kommentarer
Postat av: -

Jag kommer nog bara sitta vid datorn unde rpåsklovet, höhö. :3

2012-04-10 @ 19:49:54
URL: http://ffreaky.blogg.se/
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Jag vet inte, jag har inte planerat mer än att jag ska till stan med en vän. Sedan antar jag att det blir gitarr, måla och datorn som vanligt. ^^

2012-04-10 @ 19:53:17
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0