Städa rummet... Men pappa är inte nöjd.

Jag var så duktig idag! Direkt när jag kom hem (sov hos min syster inatt. Kanske kan skriva om det senare) så åt jag frukost, och sedan städade jag mitt rum medan jag till hälften satt vid datorn och till hälften läste gamla berättelser och sådant jag skrivit förut. Visste ni förresten att jag förut brukade skriva upp mina favoritcitat från böcker förut? Jag hade ett papper där jag skrivit mina favoritcitat från en House of Night-bok, och jag höll på att skratta ihjäl. Ni som har läst de böckerna vet att Erin och Shaunee hatar karaktären Aphrodite (Afrodite på svenska, men det låter så otroligt fult) och det var sådana citat där Erin och Shaunee snackade om hur mycket de ogillar att Aphrodite umgås med dem. Såsom detta:

Shaunee: "Vi tycker att du liknar Rachel i Glee"
Erin: "Alla retar sig på henne, men hon måste få vara med för det händer att hon kommer på bra saker och nästan räddar hela showen."

Jag kan faktiskt inte sluta skratta åt det där!

Men ja. Jag har som sagt städat mitt rum som förut har varit kaotiskt. Man kan på golvet och skrivbordet är nästan rent. Men NEJ, min käre pappa är inte nöjd. Det är ju faktiskt jättefint här! Så typiskt föräldrar att de bara ska tvinga en städa. NÄR man väl städar så blir det inte så mycket gjort, heller. Man hittar nästan alltid gamla bortglömda saker som man sedan läser/håller på med i en halvtimme.  



Är ni duktig på att städa era rum?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Är väl ganska duktig på att städa rummet??^^

2012-04-09 @ 16:30:15
URL: http://ellieeah.blogg.se/
Postat av: stina

PFFT, nej, suger XD

2012-04-09 @ 16:39:13
URL: http://pwned.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv; HAHA <3 Men visst, jag lägger till dig på bloglovin' om du göre. :D

2012-04-09 @ 17:01:44
URL: http://matildamari.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha kul bild, skulle ju kommentera från gsm... Så jaaa ;)

Känner ju nt dig men ajja...

Du får 5/10p.

2012-04-10 @ 19:54:20
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Hahah, sann bild.



Jag är la rätt duktig. Städar när det börjar bli rörigt, så klart med musik då :3

2012-05-06 @ 19:39:21
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0