Jag är verkligen lat!

Tjahopp. Jag tänkte blogga igår, jag började göra ett inlägg och allt... Men så blev jag distraherad av något. Kommer inte ihåg vad. Kanske var det att jag kom på att jag skulle se Scrubs eller något. (Jag håller på att kolla igenom alla avsnitt just nu.)

Mitt mål är att jag ska blogga mycket. Jag vill kunna blogga för att det är kul - det ÄR kul - men jag ska inte tvinga mig själv. Jag vet personer som sitter och skriker i skolan om att man MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE ta bilder på sina outfits trettioelva gånger om dagen, och att läsarna blir sur annars. Personen skriker åt sina vänner att ta bild på hennes outfits. Men allvarligt talat... Bryr sig läsarna om vad man har för kläder VARJE dag?
Jovisst, man kan lägga in någon bild på sina kläder någon gång i veckan, men att visa sin outfit VARJE dag är väl kanske lite överdrivet? (Mina åsikter. Skriv gärna era i en kommentar.) 




Precis som så på bilden ovan blir det när jag tar bilder på mig själv. Usch. 


Jag gillar hur som helst inte att ta bilder på mig själv. Jag vill inte lägga upp massor av bilder på mig själv på internet, mitt självförtroende är inte tillräckligt bra. Jag vill inte heller att folk ska säga att jag är "fin", för jag vet redan att folk snackar skit om mig och mina ögonbryn. Wihoo! Och ja, jag kan sitta i timmar och snacka illa om mitt utseende utan att bli ledsen på mig själv.


Hur som helst. Imorgon så börjar min skoldag 8.00. Jag GÅR till skolan numera. Det är runt 3-4 kilometer. Vill och orkar inte cykla. 

Egentligen har jag Flex på Onsdagar (Man får välja som man ska börja 8.00 och sluta 14.50, eller om man ska börja 8.45 och sluta 15.40.) Jag tänkte ta eftermiddagsflexen eftersom att jag hatar att gå till skolan när jag precis har vaknat. (Måste gå 7.10 om jag GÅR till skolan. Tar ungefär 40 minuter att gå, +10 för att fixa i skåpet innan lektion) MEN skolan ska ha någon miljö-sak, och vi elever ska plocka upp skräp på skolgården imorgon på morgonflexen, och då klagade jag. Ville inte ta morgonflexen eftersom att jag skulle bli tvungen att gå så tidigt då. Men vet ni vad? Min supersnälla mentor erbjöd sig att skjutsa mig till skolan! ♥

Hon är riktigt snäll!

Kommentarer
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

HAHAH, så blir det alltid för mig också. ''okej, jag är inte snygg direkt men folk kommer inte att spy av att kolla på bilden''. (tar bilden) (kollar på bilden) ''HUUUÖÖÖÖÖRHHBLARRRKKKKHH''.



typ så :c

2012-04-24 @ 21:01:09
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Sv; Haha, ja.. ibland lyckas man bara helt enkelt :3

2012-04-24 @ 21:06:58
URL: http://silverstein.blogg.se/
Postat av: hannizch

latass

2012-04-24 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0