Biologiprov...!

Idag hade jag biologiprov. Det gick INTE bra! Fick blackout och kunde inte ens svara på de lättaste frågorna. Det slutade med att jag chansade och stack ut ur klassrummet så fort jag kunde. 

Nu ska jag nog för en gångs skull lägga mig tidigt, behöver nog sova. Har inte fått någon riktig sömn sedan Påsklovet slutade. 

Bjuder på en bild på min bokhylla, deo och min lampa. Fint va?
Och ja, jag borde nog typ... sortera min bokhylla. Som ni ser så har jag inte plats för alla böcker. Har lite böcker i min säng och i min garderob också. Har någon under min äckliga soffa också. Och ja, jag är fullkomligt normal.  

Känner ni igen några böcker från min bokhylla?



Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch, jag hatar biologi! D:

Kram! :)

2012-05-02 @ 21:42:59
URL: http://cowbells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0